Reklamácie a vrátenie

Nie je zásielka v poriadku, alebo ste omylom zakúpili iný tovar, ako potrebujete? Nie je to žiadny problém, spoločne to vyriešime.

Zásielka je poškodená

Až Vám bude dopravca odovzdávať balíček, starostlivo si ho prosím skontrolujte. Pokiaľ bude akokoľvek poškodený, nepreberajte ho.

Ak bol balík v poriadku a tovaru vnútri bolo poškodené, informujte nás na email info@woodenmoment.cz, pošlite nám popis poškodenia a pár fotiek poškodeného tovaru.

Tovar Vám nevyhovuje

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, pošlite nám ho späť. Dajte nám vedieť bude na email info@woodenmoment.cz alebo na telefón +420 775 173 119.

Zásielku odošlite na adresu:


Nad kurty 954
Šenov
73934
Česká republika

Celú sumu Vám vrátime na Váš bankový účet.